مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-13سياسي

توهین غربی ها به پیامبر نشان از دین ستیزی و اوج ناراحتی آنهاست


رییس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان دارالمومنین کاشان گفت: توهین به پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی نشان از دین ستیزی و اوج ناراحتی آنان از تعالیم اسلامی است.

- کاشان - رییس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان دارالمومنین کاشان گفت: توهین به پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی نشان از دین ستیزی و اوج ناراحتی آنان از تعالیم اسلامی است.

مجتبی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توهین به مقدسات مسلمانان در نشریه های غربی سابقه دارد، اظهار داشت: این نشریه موهن فرانسوی پیش از این در سال 2006 نیز تعدادی کاریکاتور از پیامبر رحمت (ص) منتشر کرده بود که واکنش دوستداران و محبان پیامبر اکرم (ص) را در پی داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات و تصمیمات مسئولین غربی بر علیه مسلمانان بیانگر عصبانیت آنان می باشد، ابراز داشت: توهین به مقدسات مسلمین و شخص حضرت رسول اکرم (ص) در ادامه همان روند است و این نشان از دین ستیزی غربی و اوج ناراحتی آنهاست.

برخورد با مقدسات مسلمانان شکل جدید جاهلیت در عصر کنونی رییس شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان دارالمومنین کاشان برخوردهای این گونه با مقدسات مسلمانان را به نوعی همان جاهلیت گذشته در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: غربی ها حتی به شعارهای خود مبنی بر احترام به عقاید دیگران و تحمل مخالفین پایبند نیستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین غربی ها به پیامبر نشان از دین ستیزی و اوج ناراحتی آنهاست

توهین غربی ها به پیامبر نشان از دین ستیزی و اوج ناراحتی آنهاست