مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-13اقتصادي

این 255 دیده بان...


منابع طبیعی استان کرمانشاه با وسعت بیش از 1.

7 میلیون هکتار همه ساله در فصل گرما طعمه حریق شده و بخش هایی از آن نابود می شود، اما امسال با اقدامات خوبی که برای مستقر کردن 255 دیده بان در مناطق بحرانی و نیمه بحرانی منابع طبیعی استان صورت گرفت شاهد کاهش میزان .

- ایسنا/کرمانشاه منابع طبیعی استان کرمانشاه با وسعت بیش از 1.

7 میلیون هکتار همه ساله در فصل گرما طعمه حریق شده و بخش هایی از آن نابود می شود، اما امسال با اقدامات خوبی که برای مستقر کردن 255 دیده بان در مناطق بحرانی و نیمه بحرانی منابع طبیعی استان صورت گرفت شاهد کاهش میزان حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی استان بودیم.

فرشید سنجری جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، گفت: امسال 255 دیده بان در مناطق بحرانی استان عهده دار حفاظت از مراتع و جنگلهای استان در برابر حریق شدند.

سنجری با بیان اینکه این دیده بانان از بومیان محل و عشایر هستند، گفت: این 255 نفر در 255 نقطه ای که سال گذشته به عنوان مناطق بحرانی حریق شناسایی شده ، مستقر هستند.

سنجری اضافه کرد: این دیده بانان با توجه به مستقر بودن در منطقه اولین افرادی هستند که در جریان حریق قرار می گیرند، لذا سریعا نسبت به اطفای حریق اقدام کرده و آتش را در نطفه خفه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 255 دیده بان...

این 255 دیده بان...