مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-12اقتصادي

«99»؛ سال تکمیل پرونده مسکن مهر همدان


15 درصد از پروژه مسکن مهر دولت نهم برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده بود که در حال حاضر بخش زیادی از آن انجام شده و اگر مردم آورده خود را تامین کنند تا پاییز امسال پرونده مسکن مهر در همدان بسته خواهد شد.

- خبرگزاری فارس- همدان: مسکن مهر، پروژه ای که سال 86 به منظور خانه دار شدن اقشار متوسط و البته ضعیف جامعه کلید خورد، طرحی عظیم که بذر امید صاحبخانه شدن را دل مردم کاشت، این پروژه بزرگ و سراسری علاوه بر تحقق رویایی خانه دار شدن تا حدودی تب و تاب بازار مسکن را کنترل کرد و از افسارگسیختگی قیمت ها تا میزان چشمگیری جلوگیری شد.

اما با به پایان رسیدن عمر دولت نهم و دهم این طرح نیمه کاره ماند اگرچه در استان همدان در این بازه زمانی 85 درصد از پروژه مسکن مهر تحویل داده شد و تنها 15 درصد برای دولت یازدهم و دوازدهم باقی مانده بود که در حال حاضر این میزان نیز تقریبا به اتمام رسیده است ولی انتظار می رفت به نسبت جمعیت استان پروژه مسکن مهر تداوم یابد تا زوج های جوان و صدالبته جاماندگان این طرح صاحب خانه شوند و لجام افسارگسیخته قیمت مسکن که روزانه نه بلکه ساعتی دچار تغییر می شود تا حدی مهار شود.

ناگفته نماند عدم تداوم پروژه مهمی چون مسکن مهر در سال های گذشته خانه دار شدن قشر ضعیف را به رویایی محال تبدیل کرده است اگرچه گرانی نامتعارف مسکن در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«99»؛ سال تکمیل پرونده مسکن مهر همدان

«99»؛ سال تکمیل پرونده مسکن مهر همدان