مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 11:302020-09-12اقتصادي

از عمده مشکلات «مسکن مهر» در هرمزگان تا تحویل 60درصدی پروژه ها در این دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسکن مهر در هرمزگان اگر چه در دولت گذشته و برای خانه دار کردن اقشار فاقد مسکن و به منظور حفظ تعادل در قیمت مسکن با حذف قیمت زمین از آن کلید خورد اما طولانی شدن روند آماده سازی زمین برای در اختیار نهادن آن به تعاونی های مسکن، عملا سبب گشت تا میراثی برای دولت کنونی بشمار آید.

سایت های در نظرگرفته شده برای برپایی پروژه های مسکن مهر در هرمزگان عمدتا در فاصله ای خارج از بافت های شهری در نظر گرفته شد و در بندرعباس این پروژه در قالب شهرک پیامبر اعظم بارگزاری و اجرا شد.

شکل گیری تعاونی های مسکن و همراه شدن شماری از افراد برای خانه دار شدن در قالب پروژه ای گروهی در عین حال که سبب خلق یک حرکت جمعی برای دریافت زمین رایگان از اداره کل راه و شهرسازی و یا بنیاد  مسکن می شود اما پیچیدگی ها و سختی ها خود را دارد.

عدم توانایی اعضا در واریز به موقع وجوه ما را 4 سال عقب انداخت علی باقری از اعضای هیات مدیره یک تعاونی مسکن در سایت لاوان شهرک پیامبراعظم (س) می گوید: ما سال 87 تعاونی با 120 عضو تشکیل و سال 88 زمینی از راه و شهرسازی دریافت کردیم اما اعضا باید در شروع هر کدام مبلغ 4.

8 میلیون واریزی می داشتند تا کار را شروع کنیم و برای جمع آوری این مبلغ بیش از 4 بار فراخوان منتشر کردیم اما هر بار بخش زیادی از اعضا توانایی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عمده مشکلات «مسکن مهر» در هرمزگان تا تحویل 60درصدی پروژه ها در این دولت

از عمده مشکلات «مسکن مهر» در هرمزگان تا تحویل 60درصدی پروژه ها در این دولت