مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-12اقتصادي

تامین روشنایی خروجی تونل ولایت با 160 میلیون تومان / کاهش تصادفات در تویسرکان


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی تویسرکان با اشاره به تامین روشنایی خروجی تونل ولایت با اعتبار 160 میلیون تومان گفت: این پروژه در راستای افزایش ایمنی تردد در با نصب هشت عدد پایه برق اجرایی شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، کریم برنوسی ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به اینکه از مباحث مهم این جلسه تجزیه و تحلیل تصادفات درون شهری با هدف احصا نقاط حادثه خیز و رفع آن هاست اظهار کرد: خوشبختانه در پنج ماهه امسال در تصادفات درون شهری هیچ فوتی نداشتیم این اتفاق ثمره تلاش همه همکاران در شورای ترافیک است.

وی خواستار ساماندهی میوه فروش های وانت بار در حاشیه میدان شهید فرشید هرمزی شد و افزود: باید از ایجاد در ترافیک در محورهای اصلی و  پرتردد جلوگیری کنیم، این موضوع در سطح شهر بررسی و اجرایی شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان 6 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راهداری در نظر گفته شده است بیان کرد: در صورت تخصیص این اعتبار بسیاری از نقاط حادثه خیز شهرستان اصلاح می شود.

وی به تامین روشنایی خروجی تونل ولایت با اعتبار 160 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه در راستای افزایش ایمنی تردد در با نصب هشت عدد پایه برق اجرایی شد؛ البته ایمن سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین روشنایی خروجی تونل ولایت با 160 میلیون تومان / کاهش تصادفات در تویسرکان

تامین روشنایی خروجی تونل ولایت با 160 میلیون تومان / کاهش تصادفات در تویسرکان