مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-12اقتصادي

کلاف سردرگم مسکن مهر در سمنان/ 98 هم تمام شد و واحدها هنوز نیمه کاره اند!


در حالی که مسؤولان استان سمنان، تحویل هر چه سریع تر واحدهای مسکونی مهر که نیمه تمام مانده، را از مطالبات به حق و قانونی مردم می دانند و وعده داده بودند باید پرونده مسکن مهر در سال 1398 بسته شود؛ - خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: بر اساس آخرین اطلاعات موجود، سمنان ششمین استان پهناور کشور ازنظر وسعت محسوب می شود و البته بالغ بر 702 هزار نفر نیز جمعیت دارد؛ این آمارها به خوبی نشان می دهد که چینش جمعیتی و تراکم انسانی در استان سمنان تا چه اندازه پراکنده است.

از مجموع جمعیت استان سمنان، 550 هزار نفر را جمعیت شهری تشکیل می دهند که طبق اعلام مسؤولان استانی، 178 هزار نفر در بافت فرسوده سکونت دارند و این زنگ خطری برای مواقع بحرانی محسوب می شود.

دولت های نهم و دهم کوشیدند علاوه بر رفع نیازهای جدید مردم استان سمنان در حوزه مسکن، بخشی از این بافت فرسوده را نیز در قالب طرح مسکن مهر سامان دهند؛ اما این طرح در دولت های یازدهم و دوازدهم دستخوش ناملایماتی شد و موانع متعددی همچنان نیز بر سر راه تکمیل طرح های مسکن مهر دیده می شود.

نارضایتی مردم از برخی پیمانکاران و تعاونی های سازنده واحدهای مسکن مهر در استان سبب شد تا شورای مسکن استان سمنان تصمیم بگیرد قراردادهای پیمانکارانی که توان تکمیل طرح های مسکن مهر را ندارند، لغو کند و البته این مصوبه هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم مسکن مهر در سمنان/ 98 هم تمام شد و واحدها هنوز نیمه کاره اند!

کلاف سردرگم مسکن مهر در سمنان/ 98 هم تمام شد و واحدها هنوز نیمه کاره اند!