مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-12فناوري

ثبت 240 هزار درخواست دسترسی پهن باند ثابت خانگی


مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ثبت 240 هزار و 487 درخواست و دایری 152 هزار و 981 سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی (xdslplus) خبر داد.

- مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ثبت 240 هزار و 487 درخواست و دایری 152 هزار و 981 سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در سامانه دسترسی پهن باند ثابت خانگی (xdslplus) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد امامی با اشاره به اینکه به 63 درصد از مجموع درخواست های ثبت شده در این سامانه تا نیمه شهریور ماه جاری رسیدگی شده، اعلام کرد: حداقل زمان پاسخگویی در این سامانه حدود یک ساعت و میانگین زمان پاسخگویی 168 ساعت است که در بیشتر موارد زمان بر بودن رسیدگی درخواست ها به دلیل عدم اقدام مشترک برای سایر مراحل دریافت سرویس است.

با راه اندازی سامانه xdslplus سرویس دهندگان ملزم هستند براساس زمان بندی مشخص شده (72 ساعت کاری) به درخواست های ثبت شده پاسخ دهند و درصورت تاخیر یا ایجاد مشکل در ارائه سرویس علاوه بر مشترک باید به رگولاتوری نیز پاسخگو باشند.

وی مزیت های این سامانه را مشخص شدن علت تاخیر ارائه سرویس از طرف اپراتورها و امکان ریشه یابی مشکلات و کمبودها دانست و افزود: بررسی اطلاعات این سامانه نشان می دهد تکمیل نشدن مدارک، انصراف کاربر، عدم پرداخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 240 هزار درخواست دسترسی پهن باند ثابت خانگی

ثبت 240 هزار درخواست دسترسی پهن باند ثابت خانگی