مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 11:002020-09-11سياسي

قرار داد ننگین ابوظبی با اسراییل خیانت به امت اسلامی است


قرار داد ننگین ابوظبی با نتانیاهو خیانت به امت اسلامی است و دنیای اسلام باید در برابر این قبیل اقدامات هوشیار تر ، بیدارتر و جدی تر از گذشته عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک با اشاره به قرار داد ننگین ابوظبی با اسراییلی ها اظهار کرد: قرار داد ننگین ابوظبی با نتانیاهو که با حمایت های ترامپ شکل گرفت و کشورهای عربی که به نفع فلسطینی ها رأی ندادند، یکی از خائنانه ترین، ننگین ترین، جنایت آمیز ترین خیانت هایی است که نه تنها به امت اسلام بلکه به قدس شریف، غرب آسیا و کل امت پیغمبر وارد شده است.

وی با اشاره به خطر این قرارداد ننگین برای ایران افزود: خطر ناک ترین دشمن کشور با این قرارداد نگین در منطقه وارد شده است با این حال که هزاران کیلومتر از مرزها با ما فاصله داشت.

لزوم هوشیاری دنیای اسلام در برابر توطئه های دشمنان دری نجف آبادی عنوان کرد: اسراییلی ها کم کم به بحرین وارد می شوند و پادشاه عمان را نیز تحت فشار قرار دادند تا تسلیم شود و پادشاه عربستان نیز عنوان کرده اگر کشور مستقل برای فلسطین ایجاد شود، اسراییل را به رسمیت خواهد شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار داد ننگین ابوظبی با اسراییل خیانت به امت اسلامی است

قرار داد ننگین ابوظبی با اسراییل خیانت به امت اسلامی است