مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-11سياسي

خانه مهربانی در مناطق زلزله زده «رامیان» دایر شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گلستان گفت: به منظور ایجاد آرامش در مردم مناطق زلزله زده به ویژه کودکان و زنان به نام خانه مهربانی دایر شد.

- محمدمهدی سلمانزاده در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده رامیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بعد از وقوع هر حادثه طبیعی آرامش و دوری از نگرانی و استرس مردم آسیب دیده بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ آرامش مردم این مناطق به ویژه کودکان و زنان چادر خانه مهربانی با استفاده از ظرفیت مربیان و روانشناسان گروه های جهادی برای مشاوره روانشناسی دایر شد.

  مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با اشاره به تجربیات خوب این ستاد در سیل سال 98 ادامه داد: تجربه خوبی در نحوه خدمت رسانی به مردم سیل زده سال های گذشته داشتیم و می توانیم با بهره گیری از این تجربیات خدمات خوبی را به مردم زلزله زده ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه سبب ارائه خدمات منسجم و فراوان به مردم سیل زده شد حضور گروه های مختلف جهادی و مردمی و قرار گرفتن نهادهای حاکمیتی مانند سپاه و ستاد اجرایی در کنار یکدیگر بود.

سلمانزاده گفت: تاکنون 6 گروه جهادی با همکاری ستاد اجرایی در سامانه احسان بنیاد احسان برای ارائه خدمات مطلوب در ماموریت های بحرانی به ثبت رسیده است تا در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مهربانی در مناطق زلزله زده «رامیان» دایر شد

خانه مهربانی در مناطق زلزله زده «رامیان» دایر شد