مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-11سياسي

نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست و مجلس یازدهم مصمم است حق استان های محروم را در این زمینه بگیرد.

- ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست و مجلس یازدهم مصمم است حق استان های محروم را در این زمینه بگیرد.

علی اکبر بسطامی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن قدردانی از حضور نمایندگان عضو 4 کمیسیون کشاورزی، صنایع و اقتصادی در استان ایلام، اظهار کرد: رایزنی های لازم برای حضور رییس مجلس وروسای کمیسیون های مختلف برای حضور در استان انجام شده و این سفرها انجام خواهد شد.

وی گفت: در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور و بسته شدن بودجه 1400 هستیم و یکی از برنامه های مجلس یازدهم اصلاح نظام بودجه ریزی است چون نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست یعنی روند بر اساس ضرایب ملی است و حتی از سهم استان های محروم نیز ارقامی کم می شود و مصمم هستیم که حق استان های نفت خیز را در بودجه بگیریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان های نفت خیز باید در بودجه به صورت ویژه دیده شوند، تاکید کرد: خوشبختانه در این سفر مشکلات استان در چند بخش از جمله نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت و در برداشت از میادین مشترک نفت و گاز عقب هستیم که امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست

نظام بودجه ریزی کشور مبتنی بر عدالت نیست