مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 21:202020-09-10بين الملل

فرانسه تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را بی اعتبار دانست


وزیر خارجه فرانسه ضرورت لغو فوری گام های برجامی ایران در کاهش تعهدات را خاطرنشان کرده و خواستار رویکرد مشترک از سوی سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه برای حفظ برجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه فرانسه در نشست روز پنجشنبه لندن ضمن تاکید بر بی اعتبار بودن اقدام آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران، خواستار رویکرد مشترک اروپا در حفظ برجام شد.

وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای که پنجشنبه شب در تارنمای رسمی این وزارتخانه منتشر شد، اعلام کرد ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه این کشور روز پنجشنبه در نشستی مشترک با وزیران خارجه آلمان و انگلیس در لندن پیرامون گام های بعدی اروپا در ارتباط با برجام شرکت کرد.

براساس این بیانیه، لودریان در این نشست که جوسپ بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز به صورت ویدئوکنفرانس در آن شرکت کرده بود، بر اهمیت اقدام مشترک سه کشور اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در حفظ توافق هسته ای با ایران "به ویژه در چارچوب تلاش بی اعتبار ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم های چندجانبه علیه ایران" تاکید دوباره کرد.

این بیانیه همچنین افزود که وزیر خارجه فرانسه ضرورت لغو فوری گام های برجامی ایران در کاهش تعهدات را خاطرنشان کرده و خواستار رویکرد مشترک از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را بی اعتبار دانست

فرانسه تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را بی اعتبار دانست