مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-10اقتصادي

کمبود آب عامل بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری است


موضوع کمبود آب در استان باعث بیکاری جوانان شده و مردم استان احساس می کنند در بحث آب ناعدالتی و تبعیض صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در حضور رییس قوه قضاییه گفت: جمعیت استان ما در حدود یک میلیون نفر است که متاسفانه دارای آمار بیکاری بالا به دلیل کم بودن نرخ مشارکت در جذب سرمایه گذار هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرایند تقسیم و توزیع آب در استان ما موجب شده که به هیچ متقاضی سرمایه گذاری توان واگذاری آب نداشته باشیم به غیر از معدودی از شرکت ها در شهرک های صنعتی که آن ها نیز از کمبود آب شکایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقدهای بنده شیوه بودجه ریزی در کشور است که تنها 30 درصد از بودجه در اختیار استانداران است و عمده بودجه به ردیف های ملی اختصاص دارد که همانطور که می دانید این بودجه توسط استان های بزرگ و قدرت مند جذب می شود و به دست استان های محروم نمی رسد.

عباسی خاطرنشان کرد: موضوع کم و کیف تخصیص و توزیع آب نیز برای چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده زیرا استان ما یک استان مستعد برای کشاورزی است.

وی تاکید کرد: موضوع کمبود آب در استان باعث بیکاری جوانان شده و مردم استان احساس می کنند در بحث آب ناعدالتی و تبعیض صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب عامل بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری است

کمبود آب عامل بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری است