مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-10بين الملل

افشاگری مقام آمریکایی از توطئه کاخ سفید علیه ایران


مدیر سابق بخش اطلاعات وزارت امنیت داخلی آمریکا فاش کرد که مقام های ارشد این وزارتخانه وی را تحت فشار گذاشتند تا با دستکاری در اطلاعات، درباره مداخله ایران و چین در انتخابات آمریکا گزارش کند و پس از امتناع تنزل رتبه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، «برایان مورفی» رییس پیشین واحد اطلاعات وزارت امنیت داخلی آمریکا روز گذشته (چهارشنبه)، در شکایتی از اقدامات مقام‌های ارشد این وزارتخانه در وادار کردن وی به دستکاری در گزارش‌های اطلاعاتی در راستای منافع «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا پرده‌برداری کرد.

بنا بر گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز، وی در این شکایت که در بخش افشاگری علیه مقام‌ها ثبت شده است، تصریح کرد که «چاد اف ولف»سرپرست موقت وزارت امنیت داخلی آمریکا در بهار سال جاری (ماه می) به وی دستور داده بود که شروع به گزارش سایت قطره و به نقل ازکردن درباره فعالیت‌های مداخله‌جویانه ایران و چین در آمریکا کند.

مورفی در شکایت خود تصریح کرد که «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، مستقیماً این دستورات را صادر کرده بود.

طبق این گزارش، مورفی از اجرای این دستورات امتناع ورزید و تأکید کرد که عمل به این دستورات، ایالات متحده را در معرض خطری قابل توجه قرار می‌دهد و به دنبال آن در ماه ژوییه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مقام آمریکایی از توطئه کاخ سفید علیه ایران

افشاگری مقام آمریکایی از توطئه کاخ سفید علیه ایران