مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-10اقتصادي

جشن اتمام مسکن مهر بوشهر و بلاتکلیفی صدها متقاضی+ جدول


در حالی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر از جشن اتمام کار ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در آبان ماه می دهد که هنوز تکلیف متقاضیان مسکن مهر برازجان و خورموج مشخص نشده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مسکن مهر به عنوان یکی از بزرگ ترین طرح های مسکن کشور طی دو دهه قبل به شمار می رود که با هدف خانه دار کردن قشرهای کم درآمد در دولت نهم کلید خورد و باعث امیدوار شدن بخش بزرگی از جامعه شد.

اما از زمانی که این طرح کلید زده شد، از سویی با تغییر دولت ها، عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی دولت یازدهم عزمی برای تکمیل این واحدها نشان نداد و از سوی دیگر، مشکلات زیادی برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه که در این طرح ثبت نام کرده بودند، به وجود آمد؛ بسیاری از آنها تمامی سرمایه و یا بخش زیادی از پس اندازهای خود را برای خرید این واحدها هزینه کردند اما هیچ واحدی تحویل نگرفتند.

اما وضعیت در استان بوشهر برخلاف اغلب استان ها امیدوارکننده به نظر می رسد و آمار مسؤولان استان نشان از روند پیشرفت قابل قبول طرح مسکن مهر در حوزه تکمیل و افتتاح دارد.

تحویل 93درصدی واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر در همین رابطه فرزاد رستمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سهمیه طرح مسکن مهر در استان بوشهر با احتساب شهرهای بالا و کمتر از 25 هزار نفر و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن اتمام مسکن مهر بوشهر و بلاتکلیفی صدها متقاضی+ جدول

جشن اتمام مسکن مهر بوشهر و بلاتکلیفی صدها متقاضی+ جدول