مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-09حوادث

باند شرارت در کرمانشاه به دام افتاد/دستگیری عامل اسیدپاشی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند خبر داد.

- محمدرضا آمویی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از شکایت یکی از شهروندان کرمانشاه با موضوع اسیدپاشی، تخریب خودرو، رنگ پاشی، پرتاب نارنجک صوتی (دست ساز) و… توسط افراد ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از اشرار سابقه دار شده که با هم دستی برادر و یکی از دوستانشان اقدام به تشکیل باند شرارت کرده اند.

آمویی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سردسته باند در شهرک ظفر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی ها به انجام اقداماتی نظیر اسیدپاشی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرت نمایی با سلاح سرد و … با هم دستی برادر و یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه برادر سردسته باند شرارت به جرم دیگری در زندان بهسر می برد، از دستگیری دوست مشترک آن ها خبر داد و گفت: وی نیز به جرایم خود اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند شرارت در کرمانشاه به دام افتاد/دستگیری عامل اسیدپاشی

باند شرارت در کرمانشاه به دام افتاد/دستگیری عامل اسیدپاشی