مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-09حوادث

کشف 1295 کیلو مواد مخدر از سوی پلیس فرودگاه در سال گذشته


رییس پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید میدانی از عملکرد پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به مسئولیت گرایی و قانون مداری مجموعه فرماندهان و کارکنان پلیس فرودگاه گفت: - رییس پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید میدانی از عملکرد پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به مسئولیت گرایی و قانون مداری مجموعه فرماندهان و کارکنان پلیس فرودگاه گفت: پلیس فرودگاه در جلب رضایت مردم و خدمات رسانی مطلوب و کیفی موفقیت رو به رشدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی معصوم بیگی با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران ضمن دیدار و گفت و گو با مسافران و کارکنان، از نحوه خدمات رسانی به مسافران و تامین نظم و امنیت توسط پلیس فرودگاه کشور بازدید کرد.

وی در خصوص قدمت این پلیس تخصصی اظهارکرد: پس از اینکه هواپیمایی کشوری در سال 1328 تشکیل شد حفاظت از آن به یک گروهان ژاندارمری واگذار شد سپس حفاظت از آن از سال 1353 به پلیس تهران واگذار و در نهایت تشکیلاتی تحت عنوان پلیس هواپیمایی کشوری عهده دار تامین امنیت و حفاظت سازمان هواپیمایی کشور شد و در حال حاضر به عنوان یکی از یگان های زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا فعالیت می کند.

معصوم بیگی با بیان اینکه در حال حاضر پلیس فرودگاه های کشور با تامین نظم و امنیت 59 فرودگاه فعال، یکی از تخصصی ترین مجموعه های بزرگ پلیس پیشگیری ناجا محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1295 کیلو مواد مخدر از سوی پلیس فرودگاه در سال گذشته

کشف 1295 کیلو مواد مخدر از سوی پلیس فرودگاه در سال گذشته