مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-09بين الملل

وزاری خارجه گروه هفت، مسمومیت تأیید شده ناوالنی را محکوم کردند


بنا بر بیانیه ای که توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر شده، وزرای خارجه گروه هفت روز سه شنبه مسمومیت تأیید شده الکسی ناوالنی، منتقد کرملین را به شدت محکوم کردند.

- وزاری خارجه گروه هفت، "مسمومیت تأیید شده" ناوالنی را محکوم کردند بنا بر بیانیه ای که توسط وزارت خارجه آمریکا منتشر شده، وزرای خارجه گروه هفت روز سه شنبه "مسمومیت تأیید شده" الکسی ناوالنی، منتقد کرملین را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در این بیانیه آمده است: ما، گروه هفت، وزاری خارجه کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، آمریکا و نماینده ارشد اتحادیه اروپا در محکومیت مسمومیت تأیید شده الکسی ناوالنی، با شدیدترین الفاظ ممکن، متحد هستیم.

ناوالنی که در بیمارستانی در برلین مشغول معالجه است، بعد از بد شدن حالش در پرواز داخلی روسیه، با هواپیما به آلمان منتقل شد.

آلمان می گوید او با عامل اعصاب نوویچوک به سبک شوروی، به قصد کشتن مسموم شده است؛ در حالی که روسیه می گوید شاهدی مبنی بر مسمومیت ناوالنی مشاهده نکرده است.

بیانیه جی 7 می افزاید: آلمان به گروه هفت- که ریاست آن امسال بر عهده آمریکاست- درباره این تصمیم که ناوالنی قربانی یک حمله با عامل اعصاب شیمیایی از گروه نوویچوک، ماده ساخت روسیه است، اطلاع داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزاری خارجه گروه هفت، مسمومیت تأیید شده ناوالنی را محکوم کردند

وزاری خارجه گروه هفت، مسمومیت تأیید شده ناوالنی را محکوم کردند