مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-07سياسي

کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از امروز بازگشایی می شود


پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از 18 شهریور ماه کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از 18 شهریور ماه کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شود.

به دنبال ابلاغ مصوبه ستاد کرونای استان، پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی، مستقل، عمومی مشارکتی و سالن های مطالعه خصوصی دارای مجوز خراسان رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کتابخانه های عمومی سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در این خصوص گفت: پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خراسان رضوی در اسفند ماه سال گذشته، کتابخانه های عمومی استان در مرحله اول از ابتدای اسفند تا پایان خرداد ماه تعطیل و بعد از فعالیت یک ماهه کتابخانه های عمومی با شیوع مجدد ویروس کرونا، این مجموعه ها مجددا در پایان تیر ماه تعطیل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، وی در خصوص نحوه فعالیت کتابخانه ها ادامه داد: ارائه خدمات کتابخانه ای از جمله امانت و برگشت کتاب در کتابخانه ها انجام شده و حضور اعضای کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از امروز بازگشایی می شود

کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از امروز بازگشایی می شود