مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-07سياسي

چرا «فروتن» سیبل شایعات شد؟/ نصرالهی: برخی با شایعه سازی قصد هنجارشکنی دارند


رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در شایعه پیرامون آقای فروتن احتمال دارد که موضوع حریم شکنی، هنجار شکنی و اقدامات ضد ارزشی و ضد دینی مطرح باشد.

- گروه هنر و رسانه: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در ادامه شاهد تکذیب این شایعه از سوی او و وکیلش بودیم.

در خصوص شایعه و دلایل شایعه پراکنی در شبکه های اجتماعی با اکبر نصراللهی رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، به بحث و گفت و گو نشستیم.

آنچه از نظر می گذرانید، حاصل گفت و گوی ما با وی است: ** شایعات مختلفی از شبکه های اجتماعی منتشر می شود که بیشترین وقت مردم را می گیرند.

اغلب این شایعات تکذیب نمی شوند و برخی دیگر همچون شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، تکذیب می شود؛ بنظر شما دلایل ایجاد شایعه به ویژه در خصوص سلبریتی ها چیست؟  -شایعه یکی از تاکتیک های بسیار قدیمی کنش گران سیاسی و اجتماعی بوده و است؛ سابقه شایعه به همان ابتدای شکل گیری جوامع انسانی بر می گردد؛ یعنی زمانی که انسان ها به زندگی اجتماعی روی آوردند و زندگی جمعی داشتند، همان زمان یکی از تاکتیک های  رایج، شایعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «فروتن» سیبل شایعات شد؟/ نصرالهی: برخی با شایعه سازی قصد هنجارشکنی دارند

چرا «فروتن» سیبل شایعات شد؟/ نصرالهی: برخی با شایعه سازی قصد هنجارشکنی دارند