مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-07ورزشي

مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران


مربیان مطرح و نام آشنای بسکتبال استان قم به عنوان سرمربی و مربی هدایت پرافتخارترین تیم باشگاهی بسکتبال ایران را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال مهرام یکی از تیم های مطرح و با سابقه بسکتبال کشور محسوب می شود که سابقه قهرمانی این رقابت ها و حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را دارد، تیمی که قمی ها به واسطه حضور شیمیدر در لیگ برتر دو بار به دقت در سال گذشته بازی های این تیم را در تهران و قم تماشا کردند و مهرام یک بار به شیمیدر قم باخت و یک بار در خانه خود نماینده قم را مغلوب کرد.

این تیم سال گذشته بعد از شیمیدر قم در رده پنجم جدول رده بندی رقابت های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار گرفت، در حالی که جمع زیادی از بازیکنان شاخص و مطرح بسکتبال کشور همچون صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی در این تیم عضویت دارند و امسال نیز جزو مدعیان لیگ برتر به شمار می رود.

آرزومندی سرمربی پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران مهرام تهران سال گذشته با هدایت یکی از چهره های با سابقه و مطرح مربیگری بسکتبال در ایران یعنی مصطفی هاشمی به مصاف رقبا رفت اما مدیریت این باشگاه امسال کادر فنی مهرام را دست خوش تغییر کردند و با جدایی رسمی هاشمی از این تیم، حالا یک مربی خوشنام از بسکتبال استان قم به نام عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران

مربیان مطرح قم سکاندار پرافتخارترین تیم بسکتبال ایران