مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-06سياسي

دیدار سردار حسین دهقان با آیت الله مروی و آیت الله علم الهدی


مشاور مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفری دو روزه به مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، - مشاور مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفری دو روزه به مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و صنعتگران و فعالان فرهنگی اجتماعی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین دهقان مشاور مقام معظم رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در این سفر با آیت الله احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه شهر مشهد و نماینده ولایت فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

وی همچنین در دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جریان برنامه ها و فعالیت های بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

حضور در خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و گفت وگو با صنعت گران فعال و اعضای هیئت مدیره این خانه و بازدید از برخی صنایع فعال در شهرک صنعتی طوس از دیگر برنامه های مشاور مقام معظم رهبری در این سفر بود.

شان مردم و نظام ما این نیست که مردم را فقیر بخواهیم یا فقر آن ها موجب افتخار ما شود دهقان در جمع فعالان صنعتی خراسان رضوی گفت: باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سردار حسین دهقان با آیت الله مروی و آیت الله علم الهدی

دیدار سردار حسین دهقان با آیت الله مروی و آیت الله علم الهدی