مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-05سياسي

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به دنبال شهادت دکتر یوسف رهبری


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی شهادت دکتر یوسف رهبری، از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه را در خط مقدم مبارزه با کرونا تسلیت گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی شهادت دکتر یوسف رهبری، از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه را در خط مقدم مبارزه با کرونا تسلیت گفت.

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: خبر شهادت دکتر یوسف رهبری، متخصص بیهوشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، که در میدان مبارزه با بیماری کرونا و دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست داد، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

ایشان که در دوران هشت سال دفاع مقدس، در صحنه های نبرد حق علیه باطل و پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی، مخلصانه حضور یافته بود، در راه خدمت بی منت به مردم و پاسداری از سلامت هموطنان نیز با ایثار و اخلاص حاضر شد و سرانجام در این راه مقدس، به قافله عظیم شهدا پیوست.

بی تردید یاد و خاطره تلاش های صادقانه و خستگی ناپذیر این پزشک ایثارگر که در کنار همکاران خود شبانه روز برای نجات جان بیماران مبتلا به کرونا تلاش کرد، همواره در یادها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم دکتر رهبری بویژه همسر و فرزندان ایشان، فقدان این پزشک دلسوز را به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به دنبال شهادت دکتر یوسف رهبری

پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به دنبال شهادت دکتر یوسف رهبری