مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-04سياسي

خاص ترین سال تحصیلی تاریخ معاصر ایران


مدرسه فقط مکان انتقال علم و محفوظات نیست، محل انتقال ارزش های یک نسل (نسل والدین، نسل معلمان) به یک نسل نوخاسته نیز هست.

ما باید ارزش زندگی را به نسل جدید بیاموزیم اما کرونا شرایطی فراهم کرده که زندگی را از نو بیاموزیم، - مدرسه فقط مکان انتقال علم و محفوظات نیست، محل انتقال ارزش های یک نسل (نسل والدین، نسل معلمان) به یک نسل نوخاسته نیز هست.

ما باید ارزش زندگی را به نسل جدید بیاموزیم اما کرونا شرایطی فراهم کرده که زندگی را از نو بیاموزیم، این بدان معناست که همه هم شاگردی هستیم در مدرسه نوین زندگی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت، در یادداشت هفتگی خود در روزنامه ایران نوشت: یکی از هنرهای مدیران انتخاب استراتژی با توجه به ویژگی های محیطـــی در شرایط دشــــوار است.

توجه به شرایط محیطی جغرافیایی و اجتماعی جزو مهـــــم ترین و عمده ترین متغیرهای تصمیــــم گیـــری در راستای اتخاذ راهبرد است.

سیاستگذاری آموزشی در ایران با توجه به گستره جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی و اهداف و رسالت هایی که پس از انقلاب اسلامی برای نظام تعلیم و تربیت طراحی شد کار دشواری است.

یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت پوشش 98 درصدی آموزش در مقطع ابتدایی و 80 درصدی متوسطه اول است که سبب ایجاد مدارس روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاص ترین سال تحصیلی تاریخ معاصر ایران

خاص ترین سال تحصیلی تاریخ معاصر ایران