مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-04سياسي

درخواست از استاندار تهران برای تشکیل ستاد تسهیل تولید در ورامین


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تحقق شعار «جهش تولید» با موانعی مواجه است گفت: از استاندار تهران درخواست می کنم ستاد تسهیل تولید را در شرکت های صنعتی ورامین تشکیل دهد.

- ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه تحقق شعار جهش تولید با موانعی مواجه است گفت: از استاندار تهران درخواست می کنم ستاد تسهیل تولید را در شرکت های صنعتی ورامین تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به سالگرد شهادت شهید آیت الله مدنی و طالقانی اظهار داشت: منافقین مزدور حتی به یک امام جمعه کهنسال نیز رحم نکردند و مظلومانه او را به شهادت رساندند و این بیانگر اوج رذالت و پستی منافقین بود و امروز هم برای آنکه مزدوران آمریکا و اسراییل را راضی کنند از هیچ ظلمی دریغ نمی کنند.

محمودی با بیان اینکه در آستانه سالروز قیام 17 شهریور و شهادت عده ای از مردم تهران به دست مزدوران رژیم منحوس پهلوی هستیم گفت: قیام 17 شهریور و این جنایت بزرگ و دردناک برای همیشه سند رسوایی رژیم طاغوت و مزدورانش است که با کمال قساوت راه را بر راهپیمایان بستند و آنها را به رگبار گلوله بستند که البته برخی اسناد حکایت از حضور نیروهای اسراییلی در این واقعه دردناک دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از استاندار تهران برای تشکیل ستاد تسهیل تولید در ورامین

درخواست از استاندار تهران برای تشکیل ستاد تسهیل تولید در ورامین