مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-04اقتصادي

استاندار تهران: پرونده مسکن مهر تا آخر سال بسته می شود


عواملی مانند تورم، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کارگر و تامین زیر ساخت هایی مثل آب، برق و گاز دست به دست هم داده اند تا تاخیر قابل توجهی در اجرا و تحویل مسکن مهر ایجاد شود.

- استاندار تهران گفت: دولت همه توان خود را به کار گرفته تا پرونده مسکن مهر در این استان را تا پایان امسال به سرانجام برساند.

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 85 هزار واحد مسکونی مهر در پرند و پردیس در دست اجرا قرار گرفته و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پایان سال 1399، منازل را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی یادآورشد: کسانی که از چندین سال قبل هزینه‌ای را پرداخت کرده‌ و هنوز خانه‌ای را تحویل نگرفته اند، مطالبه و گلایه حقی در مورد تاخیر ساخت این منازل و هزینه روز افزون آن دارند.

محسنی بندپی اظهارداشت: عواملی مانند تورم، افزایش قیمت مصالح ساختمانی و کارگر و تامین زیر ساخت‌هایی مثل آب، برق و گاز دست به دست هم داده اند تا تاخیر قابل توجهی در اجرا و تحویل مسکن مهر ایجاد شود.

استاندار تهران گفت: آنچه مسلم است اتمام مراحل کار و تحویل چندین هزار مسکن مهر متقاضیان در آینده نه چندان دور است.

هرنوع دریافت هزینه مازاد در پرند غیر قانونی است استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها، مدیران عامل شهرهای جدید از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: پرونده مسکن مهر تا آخر سال بسته می شود

استاندار تهران: پرونده مسکن مهر تا آخر سال بسته می شود