مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-02سياسي

استفاده از ظرفیت سپاه برای برون رفت از مشکلات/گیلان دارای مدیران کل ترسو است


استفاده از ظرفیت سپاه برای برون رفت از مشکلات فعلی، 60 درصد کارخانه های گیلان از ظرفیت خود استفاده نمی کنند، گیلان دارای مدیران کل ترسو است و گیلان در بخش معادن شن و ماسه دچار مشکل است ازجمله موارد مطرح شده مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در سالن جلسات سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

کارخانه های گیلان از ظرفیت خود استفاده نمی کنند نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دلایل نگرانی مردم، سوءمدیریت مسؤولان است، اظهار کرد: این ناامیدی برای مردم عادی شده و برای گذر از ناامیدی فقط منتظر معجزه هستند.

سید علی آقازاده با تأکید بر ورود نیروهای توانمند و متدین در استان گفت: افراد توانمند و متدین در حاشیه قرار دارند و نمایندگان گیلان نیز به دوراز حاشیه سازی به دنبال رفع مشکلات مردم هستند.

وی با اشاره به ظرفیت سپاه پاسداران برای حل مشکلات مردم گفت: مسؤولان باید دعا کنند که سپاه بیش ازپیش عملکرد بهتری داشته باشد زیرا به نفع همه مردم و موجب توسعه کشور است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه با ظرفیت های تخصصی، انقلابی و فنی خود در طرح های مختلف ورود داشته باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سپاه برای برون رفت از مشکلات/گیلان دارای مدیران کل ترسو است

استفاده از ظرفیت سپاه برای برون رفت از مشکلات/گیلان دارای مدیران کل ترسو است