مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-02اقتصادي

کاهش 38 درصدی تصادفات درون شهری فارس


با اقدامات مختلفی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته نسبت به سال گذشته 38 درصد تصادفات درون شهری شیراز کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: اجرایی کردن برنامه های مدون در استان فارس باعث شده تا استان فارس یکی از معدودترین استان های کشور است که توانسته است طی 7 سال گذشته روند کاهشی تصادفات را اجرایی کنند به گونه ای که طی این مدت شاهد کاهش میزان تصادفات در تمامی معیارهای ارزیابی هستیم.

وی اضافه کرد: طی 5 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 38 درصدی تصادفات درون شهری هستیم که این مهم زمانی محقق خواهد شد که دستگاه های متولی این امر با هماهنگی های لازم نسبت به اجرای برنامه های بلند مدت و هدفمند اقدام کنند.

او در خصوص وضعیت شهرستان ها نیز تصریح کرد: در شهرستان ها به علت پاره ای مشکلات دارای شرایط مناسبی در حوزه تصادفات نیستیم و در 4 شهرستان استان فارس نظیر شهرستان های نی ریز، بوانات، مرودشت و لارستان طی 5 ماهه اخیر میزان تصادفات درون شهری آنان افزایش یافته است رییس پلیس راهور استان فارس در خصوص ارزیابی میزان فوتی های تصادفات نیز تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته 36 درصد از فوتی های تصادفات در صحنه تصادفات رخ داده است و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 38 درصدی تصادفات درون شهری فارس

کاهش 38 درصدی تصادفات درون شهری فارس