مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-01سياسي

زیرساخت های استقرار یگان ویژه در ورامین فراهم شود


ورامین به دلیل سابقه دیرینه در انقلاب و نظام، مستحق بهترین خدمات و جذب امکانات بیشتر است نه اینکه همین اندک امکانات موجود نیز به دلیل کمبود زیرساخت ها از شهرستان خارج شود.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین به دلیل سابقه دیرینه در انقلاب و نظام، مستحق بهترین خدمات و جذب امکانات بیشتر است نه اینکه همین اندک امکانات موجود نیز به دلیل کمبود زیرساخت ها از شهرستان خارج شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با تلاش مسئولان وقت استان تهران و شهرستان ورامین، فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به مرکزیت شهرستان ورامین ایجاد و پس از آن، یگان های تخصصی از جمله یگان ویژه که نقش مهمی در تأمین امنیت شرق تهران بر عهده دارند نیز در این شهرستان استقرار پیدا کرد.

وی افزود: حضور هر یگان انتظامی در شهرستان به ابزار و زیرساخت های مورد نیاز آنان احتیاج دارد و کوتاهی برخی از مسئولان باعث شده تا زمین و فضای مورد نیاز یگان ویژه نیروی انتظامی تأمین نشده و این یگان، برای استقرار در محیطی مناسب تر، قصد خروج از ورامین را داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از اعضای شورای تأمین شهرستان در خواست می شود که مسئولان مربوطه، شهرداری و شورای اسلامی را ملزم به تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های استقرار یگان ویژه در ورامین فراهم شود

زیرساخت های استقرار یگان ویژه در ورامین فراهم شود