مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 13:352020-08-31سياسي

قتل فجیع کارمند آب شیراز توسط افکاری/ ثبت تصاویر توسط دوربین های مداربسته


تطهیر قاتلان و بی گناه جلوه دادن اشراری که امنیت جانی مردم را تهدید کرده اند، یکی از کارویژه های تعریف شده برای رسانه های ضد انقلاب مانند «بی بی سی فارسی» و «اینترنشنال» در اجرای پروژه تحریف وتحریم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/فارس تطهیر قاتلان و بی گناه جلوه دادن اشراری که امنیت جانی مردم را تهدید کرده اند، یکی از کارویژه های تعریف شده برای رسانه های ضد انقلاب مانند بی بی سی فارسی و اینترنشنال در اجرای پروژه تحریف وتحریم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

چندی پیش بود که پس از اجرای حکم قصاص مصطفی صالحی قاتل شهید سجاد شاه سنایی، بی بی سی فارسی و اینترنشنال به عنوان ابزار رسانه ای اشرار و تروریست ها وارد معرکه شدند و طبق معمول با عوض کردن جای جلاد و شهید و قلب واقعیت، در جهت مظلوم نمایی و تطهیر یک قاتل اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه، در ادامه همان پروژه، مجدد، به بهانه پرونده جدیدی، همان خط مشی اجرا شده است.

شبه رسانه های معاند با سردستگی بی بی سی فارسی و اینترنشنال در تازه ترین نمونه پروژه خود با کلید واژه کشتی گیر برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، به سراغ پرونده فردی به نام نوید افکاری رفته اند؛ قاتلی که یک شهروند بیگناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل فجیع کارمند آب شیراز توسط افکاری/ ثبت تصاویر توسط دوربین های مداربسته

قتل فجیع کارمند آب شیراز توسط افکاری/ ثبت تصاویر توسط دوربین های مداربسته