مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 05:402020-08-31سياسي

پویش «شکرانه سلامت» در بجنورد اجرا می شود


فاطمه اسکندریان، عضو مجمع جهادگران بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به همت گروه جهادی ثارالله و فاطمه الزهرا (س) دانشگاه بجنورد و با همکاری کانون خیریه باران دانشگاه، - به همت گروه جهادی ثارالله و فاطمه الزهرا (س) دانشگاه بجنورد و با همکاری کانون خیریه باران دانشگاه، طرح اهدای خون، اهدای زندگی و پویش شکرانه سلامت برگزار می شود.

فاطمه اسکندریان، عضو مجمع جهادگران بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: به همت گروه جهادی ثارالله و فاطمه الزهرا (س) دانشگاه بجنورد و با همکاری کانون خیریه باران دانشگاه، طرح اهدای خون، اهدای زندگی و پویش شکرانه سلامت برگزار می شود.

اسکندریان ادامه داد: اینک کشور با کمبود خون مواجه است پس با اهدای خون می توانیم زندگی را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

عضو گروه جهادی دانشگاه بجنورد با اشاره به شیوع کرونا در استان نیز بیان کرد: در پلاسمای خون بهبودیافتگان کویید 19، سپر دفاعی در برابر کرونا وجود دارد لذا مبتلایان بهبود یافته به شکرانه سلامت خود می توانند پلاسمای خون خود را اهدا کنند.

وی افزود: اهدای خون و پلاسمای خون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد لذا خطری از بابت انتقال کرونا به اهدا کنندگان، ان ها را تهدید نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «شکرانه سلامت» در بجنورد اجرا می شود

پویش «شکرانه سلامت» در بجنورد اجرا می شود