مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 15:552020-08-25اقتصادي

به دنبال حذف رانت قیمت فولاد میان بازار و کارخانه هستیم


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی به دنبال حذف رانت قیمت فولاد (تفاوت کارخانه و بازار) هستیم تا منافع تولید کننده و مصرف کننده تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مهدی طغیانی با حضور در غرفه فولاد مبارکه از تلاش های مجلس برای حل مشکل مواد اولیه فولاد مبارکه و صنایع فولادسازی استان خبر داد.

  سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بحث اجرای سیاست های کلی اصل 44 اشاره کرد و افزود: اجرای این سیاست یک نقصی را برای مجموعه های فولادسازی اصفهان چه فولاد مبارکه و چه ذوب آهن ایجاد کرده است و آن این است که زنجیره تأمین مواد اولیه قطع شده است.

وی ادامه داد: این امر به شرکت های بالادستی یعنی شرکت های استخراج ماده معدنی منتقل شده و این شرکت های معدنی هم  زنجیره خود را توسعه داده اند و این باعث شده شرکت های پایین دستی آن ها یعنی تولیدکنندگان فولاد در کشور به خصوص در اصفهان دچار مشکل تأمین مواد اولیه شوند.

  طغیانی گفت: به پیگیری این مسأله در مجلس پرداخت و افزود:  مسأله ما در مجلس به عنوان نمایندگان استان اصفهان این است که این موضوع برای فولادسازهای استان حل شود؛ چرا که ظرفیت بزرگی که در فولادسازهای اصفهان هست نباید به هیچ وجه لنگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حذف رانت قیمت فولاد میان بازار و کارخانه هستیم

به دنبال حذف رانت قیمت فولاد میان بازار و کارخانه هستیم