مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 08:052020-08-25اجتماعي

بازدید از موزه های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خراسان رضوی رایگان شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از امکان بازدید رایگان عموم از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام هفته دولت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از ارائه این برنامه جلب حضور علاقمندان به حوزه محیط زیست طبیعی و آشنایی بازدید کنندگان با تنوع زیستی استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه گنجینه های تنوع زیستی استان بصورت دائمی در موزه های حیات وحش شهرستان های مشهد و 12 شهرستان دیگر با به تصویر کشیدن زیستگاه های مختلف استان اعم از کوهستان، تپه ماهور، دشتی و تالابی آماده سازی شده است، علاقمندان می توانند با مراجعه به این موزه ها ضمن آشنایی با گونه های جانوری موجود از قابلیت ها و پتانسیل های طبیعی استان نیز مطلع شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه موزه های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی سهم بسزایی در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و گرایش عموم مردم به ویژه دانش آموزان به سمت شناخت محیط زیست و حفاظت از آن داشته است، گفت: موزه های یاد شده در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های قوچان، درگز، سبزوار، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، بردسکن، کاشمر، گناباد، بجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خراسان رضوی رایگان شد

بازدید از موزه های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خراسان رضوی رایگان شد