مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-25سياسي

قوانینی که باعث از دست رفتن حریم پایتخت شد/ شورای صیانت از حریم تهران تشکیل شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به قوانینی که باعث از دست رفتن حریم پایتخت شده است، گفت: تشکیل شورای صیانت از حریم در پایتخت ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره نامه یکی از مقامات قضایی در خصوص حریم پایتخت گفت: با وجود حمایت هایی که مسؤولان قضایی و سازمان بازرسی کل کشور از شهرداری تهران در صیانت و حفاظت از حریم پایتخت داشته اند، اخیراً یکی از مقامات قضایی به استناد برخی قوانین نامه ای را نوشته که منجر به رهاشدگی حریم می شود.

وی افزود: در حال حاضر برخی در شهرهای اقماری که طرح هادی و طرح تفصیلی آنها پر شده است اقدام به ساخت و ساز در مزارع، کوهستان ها، رودخانه ها و دشتستان ها کرده اند.

عضو شورای شهر تهران افزود: مدیرکل حریم و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران تعاملاتی را با قوه قضاییه آغاز کرده که مؤثر بوده ولی هنوز آن نامه منتفی نشده است.

سالاری تأکید کرد: سیر تاریخی نشان می دهد که حریم تهران همچنان در حال از دست رفتن است و دلیل آن هم وجود قوانین متعدد از جمله قانون تقسیمات کشوری و قانون تعاریف حریم است.

همچنین متأسفانه به سند مجموعه شهری که توسط دولت تهیه شده توجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانینی که باعث از دست رفتن حریم پایتخت شد/ شورای صیانت از حریم تهران تشکیل شود

قوانینی که باعث از دست رفتن حریم پایتخت شد/ شورای صیانت از حریم تهران تشکیل شود