مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 14:252020-08-24دانش

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی شرایط مناسبی برای پرداخت وام دانشجویی کم بهره درنظر گرفته شده اعلام کرد که در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای با 62 عنوان رشته محل از 4 لغایت 11 شهریور و در مقطع کارشناسی حرفه .

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان با بیان اینکه در سال جدید تحصیلی شرایط مناسبی برای پرداخت وام دانشجویی کم بهره درنظر گرفته شده اعلام کرد که در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای با 62 عنوان رشته محل از 4 لغایت 11 شهریور و در مقطع کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری در 40 عنوان رشته محل در مراکز علمی کاربردی تحت نظارت استان کردستان پذیرش خواهیم داشت.

عادل سی وسی مرده صبح امروز دوشنبه (3 شهریور ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد که دانشگاه علمی کاربردی با حدود 230 هزار نفر دانشجو در کشور تنها حدود 3 هزار نفر دانشجو فعال در کردستان دارد.

وی افزود که یکی از مراکزی که به دنبال افتتاح آن هستیم مرکز جامع علمی کاربردی سقز است که برای ما اهمیت بسیاری دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان تصریح کرد که کردستان آخرین استان در زمینه آموزش عالی است که برای افزایش این سرانه باید به کمیت توجه کرد تا کیفیت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی