مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:502020-08-24سياسي

آموزشی بودن فضای اقامتگاه بوم گردی برای گردشگران ارزشمند است


عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: باید به این نکته توجه کرد که همواره آموزشی بودن فضای یک اقامت گاه بوم گردی برای گردشگر بسیار ارزشمند است.

- عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی: آموزشی بودن فضای اقامتگاه بوم گردی برای گردشگران ارزشمند است ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: باید به این نکته توجه کرد که همواره آموزشی بودن فضای یک اقامت گاه بوم گردی برای گردشگر بسیار ارزشمند است.

مژگان ثابت تیموری در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهمیت شاخص های تاسیس یک اقامتگاه های بوم گردی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل هدف گذاری و تمرکز دولت بر روی کاهش بیکاری، افزایش اشتغال و شناسایی فرصت های اشتغال در مناطق روستایی که به ویژه در صدر برنامه های جاری و امور مورد پیگیری قرار دارند، وقتی مکانی پتانسیل توسعه اقامت گاه بوم گردی را دارد و دولت نیز تسهیلاتی را برای توسعه این اقامت گاه ها در نظر گرفته است، اقبال به سوی کسب مجوز افزایش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: البته در این جا با دو خطر مواجه هستیم؛ اولین خطر این است که می تواند روستایی را از اشتغال به فعالیت اصلی خود دور کند، اما مورد بعدی که وضعیت را وخیم تر می کند مبحث ورود شهرنشینانی است که شغل دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشی بودن فضای اقامتگاه بوم گردی برای گردشگران ارزشمند است

آموزشی بودن فضای اقامتگاه بوم گردی برای گردشگران ارزشمند است