مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 03:252020-08-24بين الملل

لوییزیانا در هجوم طوفان/ ترامپ وضعیت اضطراری اعلام کرد


ایالت لوییزیانا در آمریکا، خود را برای مواجهه با 2 طوفان قدرتمند آماده می کند و شدت فاجعه به حدی است که ترامپ مجبور به اعلام حالت فوق‎العاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گردباد مارکو و طوفان استوایی لورا با عبور از دریای کاراییب و خلیج مکزیک، راه خود را به سمت کوبا و ایالت لوییزیانا در آمریکا باز کرده و راهی جز فرار برای هزاران نفر از ساکنین مناطق ساحلی، باقی نگذاشته اند.

مارکو با سرعت 120 کیلومتر در ساعت، امروز دوشنبه به ساحل لوییزیانا می رسد حال آنکه لورا هم پیش از رسیدن به کوبا، دستکم حین عبور از هاییتی و دومینیکن، 10 قربانی گرفت و انتظار می رود تا روز پنجشنبه، به ایالات تگزاس یا لوییزیانا برسد.

شدت این دو بلای طبیعی به حدی بالا است که حتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هم وادار به اعلام وضعیت اضطراری درخصوص ایالت آریزونا شد.

وی حتی هشدار داد که شرایط بی سابقه است و طوفان ها یکی پس از دیگری می آیند حال آنکه انتظار می رود، پیش از فرود در آریزونا، به شدت آنها نیز افزوده شود.

این در حالی است که همزمان، آمریکا با کرونا هم دست و پنجه نرم می کند و نیروهای فدرال از دیروز یکشنبه، به کمک 14 هزار آتش نشانی رفته اند که در جدال نفس گیر با حریق جنگل های کالیفرنیا گرفتار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوییزیانا در هجوم طوفان/ ترامپ وضعیت اضطراری اعلام کرد

لوییزیانا در هجوم طوفان/ ترامپ وضعیت اضطراری اعلام کرد