مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-20سياسي

جوانان نخبه ایرانی نیازمندی های نیروهای مسلح را تأمین کرده اند


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: امروز به لطف دانشمندان و جوانان نخبه ایران اسلامی تمام نیازمندی های نیروهای مسلح تهیه شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته و استفاده شده است و آمادگی صدور این تسلیحات را نیز داریم.

- ایسنا/کردستان فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: امروز به لطف دانشمندان و جوانان نخبه ایران اسلامی تمام نیازمندی های نیروهای مسلح تهیه شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته و استفاده شده است و آمادگی صدور این تسلیحات را نیز داریم.

امیر فرهاد آریانفر، امروز، 30 مردادماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی به لطف الهی روز به روز درحال توسعه و گسترش است و نیروهای مسلح جان برکف برای عزت و افتخار ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزیده اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی استمرار راه انبیاء، اولیاء و جبهه تاریخی حق علیه باطل است، بیان کرد: در طول تاریخ همواره تمام شیاطین در مقابل جبهه حق قد علم کرده اند و همیشه حق بر باطل پیروز بوده است و به لطف و عنایت الهی و برکت خون شهدا اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی بر گستره آسیای غرب و جهان در حال گسترش و پیش روی است امیر آریانفر با اعلام اینکه از 14 نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه آن در دست ایرن اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان نخبه ایرانی نیازمندی های نیروهای مسلح را تأمین کرده اند

جوانان نخبه ایرانی نیازمندی های نیروهای مسلح را تأمین کرده اند