مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-18اقتصادي

آغاز بازنگری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی


بازنگری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه با عنوان ضوابط طراحی، اجرا و بهره برداری مراکز داده در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آغاز شد.

- بازنگری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه با عنوان "ضوابط طراحی، اجرا و بهره برداری مراکز داده" در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، نخستین جلسه کمیته راهبری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه با عنوان ضوابط طراحی، اجرا و بهره برداری مراکز داده با حضور متخصصان و صاحبنظرانی از سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، انجمن نظام صنفی رایانه ای، سازمان صدا و سیما، شرکت برق منطقه ای و شرکت های خصوصی و .

در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه با تشریح نگاه اکوسیستمی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات به موضوع استاندارد سازی مراکز داده در کشور و همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات ایران و انجمن صنفی نظام رایانه ای در تشکیل کارگروه ممیزی و ارزیابی مرکز داده و همچنین اشاره به تعدد استانداردها و ضوابط طراحی مراکز داده، بر ضرورت تشکیل کمیته و بازنگری نشریه 750 تاکید شد تا از این پس، هم سازمان های دولتی برای راه اندازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازنگری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

آغاز بازنگری نشریه 750 سازمان برنامه و بودجه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی