مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 12:402020-08-16فرهنگي

نام کدام سینماگران در پرونده صدها میلیاردی تهیه کننده «شهرزاد» به میان می آید؟


با وجود تلاش شماری از سینماگران برای بیرون آوردن امامی از زندان در قالب مرخصی، چنین اتفاقی رخ نداد و حتی واکنش تند افکارعمومی و گروه بزرگی از سینماگران را در پی داشت.

- پرونده محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» و سرمایه گذاری شماری از فیلم‌های سینمایی، از فردا در دادگاه مفاسد اقتصادی گشوده می‌شود تا بدین ترتیب ابعاد پرونده‌ای که پای گروهی از اهالی سینما به آن کشیده شده، علنی خواهد شد؛ اما در این شرایط نام کدام چهره‌های مشهور نزد عموم مردم از جمله نام کدام سینماگران مطرح خواهد شد و سرنوشت سرمایه‌هایی که به سینما از سوی چنین شخصی تزریق شده، چه خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ در ادامه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه، از فردا -دوشنبه آینده 27 مرداد- محاکمه محمد امامی آغاز می‌شود.

امامی ابتدا به عنوان سرمایه گذار و سپس به عنوان تهیه کننده وارد فضای سینمای ایران شد و مهم‌ترین اثری که باعث مطرح شدنش شد، سریال «شهرزاد» بود.

شبی که ماه کامل شد، مصادره، خوک، شهرزاد 2 و 3 و الیور توییست از جمله فیلم‌ها، سریال‌ها و تئاترهایی است که امامی عنوان کرد سرمایه‌گذارشان بوده و البته هیچ کدان از عوامل این آثار مستنداتی در رد این اظهارات منتشر نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام کدام سینماگران در پرونده صدها میلیاردی تهیه کننده «شهرزاد» به میان می آید؟

نام کدام سینماگران در پرونده صدها میلیاردی تهیه کننده «شهرزاد» به میان می آید؟