مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:052020-08-15سياسي

تشریح کمک های مومنانه کمیته امداد فارس در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: 280 هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون قرص نان در مرحله نخست رزمایش همدلی توزیع و در مرحله دوم پیش بینی بیش از دو میلیون پرس غذای گرم و بیش از 200 هزار بسته معیشتی می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در نشست خبری با خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها پل بسیار مهمی میان مسئولین و مردم جهت اطلاع رسانی مشکلات بوده و معتقدم رسانه ها بازوی توانا و چشم بینای مسئولین هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه اصحاب رسانه بسیار رفیع بوده و رسانه های استان فارس با عملکرد خود توانسته تأثیرگذاری قابل قبولی در جامعه داشته باشند، عنوان کرد: مدیری موفق است که بتواند از فضای رسانه برای احصا و حل مشکلات پیرامون خود بهره بگیرد.

تشریح کمک های مومنانه مرحله اول رزمایش همدلی در استان فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس با اشاره به مرحله اول رزمایش همدلی در استان با شعار ایران همدل، پویشی برای همدلی بیان کرد: با حضور پرشور و درخشان مردم 280 هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون قرص نان در مرحله نخست توزیع شد.

بذرافشان ادامه داد: مبلغ 500 هزار تومان برای کمک به یتیمان، رقم 7 میلیارد و 300 میلیون تومان برای کمک به نیازمندانی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح کمک های مومنانه کمیته امداد فارس در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی

تشریح کمک های مومنانه کمیته امداد فارس در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی