مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-15حوادث

دستگیری سارق خودرو در بزرگراه شهید بابایی


رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان پلیس آگاهی در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعدالله گزافی رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: در ساعت 11 شانزدهم مرداد ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید بابایی به یک دستگاه خودروی پژو 206 که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو مسروقه بوده و روز قبل سرقت شده است.

وی افزود: راننده خودروی مسروقه پس از مشاهده واحد گشت به سمت جاده جاجرود فرار کرد که با هماهنگی صورت گرفته از علائم هشدار دهنده برای متوقف ساختن خودرو استفاده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده پژو 206 بدون توجه به اخطار‌های پلیسی با انجام حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه داد که افسر اکیپ با رعایت قانون به کارگیری سلاح چرخ‌های خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داد و با پنچر شدن لاستیک خودرو متوقف شد.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: با متوقف شدن خودرو کارآگاهان در اقدامی ضربتی موفق به دستگیری راننده به هویت بهروز شدند که با انتقال خودرو به پارکینگ سارق نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق خودرو در بزرگراه شهید بابایی

دستگیری سارق خودرو در بزرگراه شهید بابایی