مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-15بين الملل

پیام مودی به چین در سایه تداوم تنش ها


نخست وزیر هند امروز، شنبه به مناسبت روز استقلال در میان تنش های مرزی با چین اعلام کرد، نیروهای مسلح کشورش با قدرت به کسانی که بخواهند به حاکمیت هند دست درازی و تعدی کنند، - نخست وزیر هند امروز، شنبه به مناسبت روز استقلال در میان تنش های مرزی با چین اعلام کرد، نیروهای مسلح کشورش با قدرت به کسانی که بخواهند به حاکمیت هند دست درازی و تعدی کنند، پاسخ خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نارندرا مودی، نخست وزیر هند در مراسم روز استقلال کشورش اعلام کرد: هند بالاترین است و روابط با همسایگان بر پایه امنیت و اطمینان است.

مودی از تقابل با پاکستان و چین صحبت کرد و گفت: اگر چشم آنها (پاکستان یا چین) به حاکمیت کشور ما باشد ارتش با زبان مناسبی که می فهمند، پاسخ شان را خواهد داد.

نخست وزیر هند اضافه کرد: هند به طور فعال با تروریسم و توسعه طلبی مقابله خواهد کرد.

او اشاره کرد: در این روزها همسایگان تنها کسانی نیستند که با آنها مرزهای جغرافیایی مشترک داریم بلکه همچنین آنهایی هستند که قلوب ما با آنها یکی است.

هند همچنین روابط مستحکمی با کشورهای دور در غرب آسیا دارد.

پیشتر وزارت خارجه هند اعلام کرده بود، هند و چین به رایزنی ها بین نظامیان و دیپلمات های دو کشور برای تضمین احیای کامل و دائمی صلح و آرامش در مناطق مرزی ادامه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مودی به چین در سایه تداوم تنش ها

پیام مودی به چین در سایه تداوم تنش ها