مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-15اقتصادي

وزیر نیرو به روند احداث نیروگاه 500 مگاواتی دو کوهه ورود کند


استاندار خوزستان در مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 99، گفت: شنیده ها حاکی از آن است که نیروگاه 500 مگاواتی دو کوهه در مدت مشخص شده به بهره برداری نخواهد رسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 99 در حالی برگزار شد که از سه تن از استانداران استان های برتر در حوزه مدیریت برق کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، ابتدا انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات متولیان حوزه برق در کشور، این صنعت را زیرساختی ترین نیاز سایر صنایع قلمداد کرد و گفت: در شرایطی که سالانه شاهد افزایش جمعیت 200 هزار نفری در شهر تهران هستیم و در پایان سال 98 جمعیت پایتخت به 14 میلیون نفر رسیده است اما در سال جاری شاهد هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در حوزه استان نبودیم.

استاندار تهران، ضمن اشاره به برنامه های این نهاد در مدیریت مصرف ادارات دولتی استان تهران، گفت: در شرایطی که نیاز شهر تهران به 5000 هزار مگاوات برق در تابستان امسال پیشبینی شده بود اما با استفاده از سیاستهای مدیریت تقاضا شاهد نیاز 4500 مگاواتی در شهر بوده ایم.

محسنی بند پی در تشریح آمار مرتبط با سایر شهرستان های استان تهران، اظهار داشت: در سایر شهرستان ها، پیشبینی ها حاکی از مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو به روند احداث نیروگاه 500 مگاواتی دو کوهه ورود کند

وزیر نیرو به روند احداث نیروگاه 500 مگاواتی دو کوهه ورود کند