مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-15حوادث

دستگیری سارق مسلح خودرو در قزوین


شرور سابقه دار و سارق مسلح پس از سرقت مسلحانه خودرو در کرج به دام پلیس قزوین افتاد.

- فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: شرور سابقه دار و سارق مسلح پس از سرقت مسلحانه خودرو در کرج به دام پلیس قزوین افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی گزارشی مبنی بر انتقال فردی بدون هویت به اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت مصدومیت با گلوله جنگی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، دریافتند فرد مصدوم از شرور سابقه دار شهر الوند بوده که پس از انجام سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان کرج و درگیری با مأموران انتظامی به ضرب گلوله مصدوم شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از انجام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، توسط مأموران انتظامی کرج شناسایی شده بود، ادامه داد: این فرد هنگام توقیف خودرو، با استفاده از سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و ضمن سرقت مسلحانه خودروی دیگر از محل متواری شده بود.

سردار حاجیان با بیان اینکه این شرور سابقه دار هنگام فرار با تیراندازی مأموران مصدوم شده و با استفاده از خودروی سرقتی، خود را برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی قز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق مسلح خودرو در قزوین

دستگیری سارق مسلح خودرو در قزوین