مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-15فرهنگي

نبود بانک اطلاعاتی از هنرمندان موسیقی نواحی استان گیلان


رییس انجمن موسیقی گیلان با اشاره به راه اندازی کانون های تخصصی موسیقی این استان، گفت: متاسفانه بانک اطلاعاتی از هنرمندان فعال در موسیقی نواحی گیلان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صفرپور امروز (شنبه) در نشست انجمن موسیقی گیلان با خبرنگاران به سابقه این استان در حوزه موسیقی اشاره و اظهار کرد: استان گیلان در حوزه های فرهنگی و هنری بسیار غنی است و می توان از آن به عنوان پایتخت هنرهای تجسمی نام برد.

وی در ادامه با بیان اینکه موسیقی استان گیلان به گالشی، تالشی، شهری و آیینی و تعزیه تقسیم بندی می شود، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های انجمن موسیقی گیلان برای بهره گیری از این ظرفیت ها تشکیل کانون های تخصصی موسیقی در این استان است.

رییس انجمن موسیقی گیلان ادامه داد: با تشکیل این کانون ها متخصصان حوزه موسیقی در استان گیلان دور هم گرد آمده و با هم افزایی، گفتگو نیازهای اهالی موسیقی را رصد کرد و راهکارهای تقویت و ارتقای جایگاه این هنر در استان را فراهم می آورند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این کانون ها انسجام و همگرایی بین متخصصان و ساماندهی اوضاع آموزشی موسیقی استان گیلان است، افزود: در حال حاضر بیش از 100 آموزشگاه در سطح استان فعالیت می کنند که متأسفانه نظارت مؤثری بر فعالیت و نوع آموزش و نوع تدریس اساتید آن نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بانک اطلاعاتی از هنرمندان موسیقی نواحی استان گیلان

نبود بانک اطلاعاتی از هنرمندان موسیقی نواحی استان گیلان