مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-15حوادث

محموله یک میلیاردی کالای قاچاق در لردگان کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیروس میرزایی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان، یک خودرو حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو 30 عدد کاسه استیل، 12 دستگاه هم زن، هشت دستگاه چای ساز دو تکه، هشت دستگاه قهوه ساز، چهار دستگاه اتو، سه دستگاه اسنک پز، چهار دستگاه ماشین ریش تراش، دو دستگاه مخلوط کن، دو دستگاه سرخ کن و20 دستگاه قوری برقی خارجی و قاچاق کشف و یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله یک میلیاردی کالای قاچاق در لردگان کشف شد

محموله یک میلیاردی کالای قاچاق در لردگان کشف شد