مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-15اقتصادي

عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399


سال گذشته و امسال از سال های ویژه و فراموش نشدنی در تاریخ صنعت برق کشور است و در سال های 97 و 98 تجربه موفقی در تاریخ مدیریت آب و انرژی کشور ثبت شد.

- وزیر نیرو گفت: سال گذشته و امسال از سال های ویژه و فراموش نشدنی در تاریخ صنعت برق کشور است و در سال های 97 و 98 تجربه موفقی در تاریخ مدیریت آب و انرژی کشور ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان عصر امروز هم زمان با شانزدهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، در آیین جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399 (برنامه 099) که در قالب پروژه های ساز و کاری برگزار شد، با یادآوری سیلاب های وسیع اواخر سال 97 و اوایل سال 98 در حدود 25 استان کشور بویژه خورستان گفت: در این عرصه هم تلاش، فعالیت، تخصص، همت بالا و مسئولیت پذیری همه دست اندرکاران عرصه مدیریت منابع آب و بویژه استانداران فراموش نشدنی است.

وی تصریح کرد: ما تحریم های سخت و گسترده ای را تجربه می کنیم و طبیعتا همه تلاش کرده ایم که با تدارک لازم، افزایش تاب آوری جامعه را در برابر این تحریم های ظالمانه فراهم کنیم؛ هم در عرصه برق و هم آب، وزارت نیرو و دستگاه های همراه در سازمان دولت و در بخش خصوصی و مردم، نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399

عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان 1399