مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-15پزشكي

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مرکزی تداوم یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بعضی از شهرستان های استان مرکزی مانند دلیجان و شازند تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد جمالیان روز شنبه در نشست ستاد مد️یریت بیماری کرونا در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: استان مرکزی سومین استان پیر کشور است و مردم به تبع با استان های قرمز تعامل و ارتباط دارند و از سوی دیگر مدیران نیز در شهرهای قرمز در حال تردد هستند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای آن ها ضروری قلمداد می شود.

وی ادامه داد: در ماه های اخیر بیشترین میزان مبتلایان بستری در بیمارستان های استان به دلیل حضور افراد در مراسم از جمله دورهمی شبانه و خانوادگی، عروسی و عزاداری در سایر استان ها بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: با توجه به تاکید رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه و نهادهای اجرایی استان خوشبختانه گزارشات حاکی از رعایت نکات بهداشتی در خصوص کووید 19 است.

️ به گفته جمالیان مردم در شهرستان های دلیجان و شازند در رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به سایر شهرستان ها ضعیف تر عمل کردند و باید اقدامات جدی در این حوزه صورت پذیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر استان مرکزی برگزاری مراسم عزاداری را بزرگترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: از هیأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مرکزی تداوم یابد

نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مرکزی تداوم یابد