مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-15سياسي

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان معرفی شد


در آیینی با حضور آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی استان، شریفی نژاد به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، - ایسنا/سمنان در آیینی با حضور آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مسئولان اجرایی استان، شریفی نژاد به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، معرفی شد.

علیرضا آشناگر 25 مردادماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان، ضمن معرفی علیرضا شریفی نژاد به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ، از زحمات دکتر عسگری، معاونت سابق و همچنین دکتر خجسته پور، سرپرست این معانت، تقدیر و تشکر شد.

استاندار افزود:بر اساس تغییرات تشکیلاتی و ساختاری که در سطح وزارت کشور و استانداری ها انجام شد، ساختار اداری استانداری سمنان نیز با اضافه شدن یک معاونت، ارتقاء یافت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر عسگری، معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، از تفکیک این معاونت به دو معاونت هماهنگی امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع خبر داد و افزود: سرکار خانم منصوری پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری معارفه و امروز نیز دکتر شریفی نژاد به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان معرفی شد

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان معرفی شد