مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 12:352020-08-15ورزشي

ثبت 500 سازمان مردم نهاد در استان ایلام


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از رشد 100 درصدی سازمان های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: بیش از 500 سازمان مردم نهاد در استان ایلام ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری ظهر روز شنبه در نشست شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد از رشد 100 درصدی این سازمان ها در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید و رشد و توسعه سازمان های مردم نهاد بود چراکه این سازمان ها برگرفته از دل خود مردم است.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف سازمان های مردم نهاد خصوصاً در استان ایلام، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف سیاسی فرهنگی محیط زیست، گردشگری و ورزش و … با حضور جوانان و بدون وابستگی به دولت فعالیت می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به نقش بی نظیر سازمان های مردم نهاد در بحران ها و مشکلات مختلف اجتماعی، ابراز کرد: سازمان های مردم نهاد در حوزه کرونا نیز از جمله گندزدایی، ضدعفونی و کمک های مومنانه فعالیت های بی نظیری را انجام دادند.

وی بیان کرد: از ابتدای تشکیل سازمان های مردم نهاد در کشور تا سال 96 حدود 262 سازمان مردم نهاد در استان ایلام به ثبت رسیده بود ولی از سال 96 تاکنون بیش از 500 سازمان مردم نهاد در استان ایلام به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 500 سازمان مردم نهاد در استان ایلام

ثبت 500 سازمان مردم نهاد در استان ایلام